Blog d'una companya

Hola un altre cop!

Avui en aquest post us explicaré el blog d'una companya de classe. El blog de la meva companya també tracta de les habilitats socials. Aleatòriament la nostra professora d'aquest mòdul ens ha assignat una companya, i el que hem fet és visitar-lo i escriure el que ens ha agradat. El blog que m'ha tocat a sigut el de la Cristina Marín.


Només entrar al blog ja m'ha semblat captivador, atractiu, net, ordenat.... A més a més a primera vista també es pot veure que el fons que a posat és un rosa pastís, personalment és un color que afavoreix a simple vista i dóna molta tranquil·litat i serenitat. El nom que ha decidit posar, és molt original i senzill.

M'ha agradat aquest blog, ja que, tots els continguts estan ordenats, classificats per unitats formatives. El fet que estigui ordenat d'aquesta manera, fa que el blog sigui molt fàcil de remenar i explorar.

En totes les entrades, va acompanyada d'una imatge que el relaciona amb el que ha explicat i el fet d'utilitzar el suport d'aquest, enriqueix molt al text i li dóna vida el que ha escrit. El que ha escrit, comentat, viscut.... A primera vista et convida a llegir, ja que la mida de la lletra, colors, distribució.... Està molt ben encertat i això fa endinsar-te. Generalment estan explicats molt bé i sobretot detalladament.

Per concloure, he de dir que recomano que exploreu el blog de la meva companya.

Us deixo aquí l'enllaç del blog de la companya, per si el voleu xafardejar! 



Definición de Recomendar » Concepto en Definición ABC


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada