PRESENTACIÓ

Hola a tots/es, em dic Sandra Peña, estudio Educació Infantil. Estic creant aquest blog ja que m'agradaria compartir amb vosaltres el que recentment estic estudiant, tot i que, centrant-me només en les habilitats socials.

·Perquè només em centraré en aquest tema


, em centraré en aquest tema ja que les habilitats socials són fonamentals per a les persones, el que ens envolta, el com reaccionem i com reaccionen els altres a partir de la nostra reacció. Aquestes habilitats començaran a aparèixer quan som infants, i es desenvolupen a partir de les relacions que els hi envolten. Per tant, és important que nosaltres també tinguem algunes habilitats desenvolupades que ens puguin servir per a resoldre conflictes, establir relacions adequades, etc





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada